Zoeken...

Nederlands

English Nederlands

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Nederlands

Login exposanten

Exposant worden

Zij wachten al op je komst

Lorenzo Hovenier, Stefan Leever
Hoe Rabobank digitale data op grote schaal beschermt
Tijdens onze ronde tafel sessie gaan we aan de slag met hoe Rabobank zich beschermt tegen het verzamelen van slechte data afkomstig uit de website en de app. ...
From gut feeling to data-driven: How we transformed sales & marketing at TomTom
Jeroen Brouwer
From gut feeling to data-driven: How we transformed sales & marketing at TomTom
TomTom’s Sales & Marketing teams made a fundamental shift — from intuition-based decisions to data-driven steering. In this session, TomTom shares how ...
Roberto Flores
SLM Playbook - A beginner's guide to Small Language Models
Unlock efficient AI! This playbook explores Small Language Models (SLMs) as a cost-effective alternative to large LLMs. Learn to select, deploy (local/cloud), ...
Stop met praten over AI en data. Dit is hoe je het doet.
Tom Pots
Stop met praten over AI en data. Dit is hoe je het doet.
Iedereen praat over AI en data, maar hoe kom je van ambitie tot resultaat? Inhoudelijk aansluitend op de keynote van Frans Feldberg laat Tom Pots zien hoe je ...
From Data Maze to Data Marketplace: Air France – KLM’s Data Marketplace journey
Marjolein Daeter, Martijn Severijns
From Data Maze to Data Marketplace: Air France – KLM’s Data Marketplace journey
Air France KLM partnered with Datashift to tackle data silos, regulatory complexity, and fragmented access by building a central data marketplace. Using ...
Ontwikkeling en toepassing van meertalige en multimediale patiëntinformatie met generatieve AI - Stichting Health Base
Emma de Ruiter, Channah de Haas, Eric Hiddink
Ontwikkeling en toepassing van meertalige en multimediale patiëntinformatie met generatieve AI - Stichting Health Base
Ontdek hoe Health Base generatieve AI inzet om patiëntvriendelijke medicijninformatie toegankelijk te maken in meerdere talen en formats. Krijg een uniek ...

Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.

Gratis tickets
Praktische informatie Contact Locatie & Openingstijden Parkeren Plattegrond beurs Over WWV Organisatie Groep Zuid Werken bij Waarschuwing datapartijen

Blogs

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen

Facebook Instagram Linkedin Youtube

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Privacy & cookies Algemene voorwaarden Disclaimer

© Organisatie Groep Zuid

naar boven