Stel je eigen marketingfunctie samen
Een functie waarbij je echt alleen maar leuke taken naar je toe kan trekken? Dat kan toch helemaal niet?! Oh jawel hoor, bij OGZ kun je namelijk nu je eigen marketingfunctie samenstellen. Doe jezelf een plezier, ga ervoor!
Groei jij mee met OGZ?
We hebben de grootse plannen om onze producties nog steviger in de markt te zetten. We kunnen wel wat extra mankracht gebruiken om de Sales-teams wijs te maken dat alle leads toch echt te danken zijn aan de inspanningen van ons, Marketing.
Het perfecte plaatje?
We zijn niet op zoek naar iemand met het perfecte trackrecord of naar één bepaald profiel. Eerlijk is eerlijk, natuurlijk is het een pre als iemand al enige relevante ervaring heeft, maar meer nog zijn we op zoek naar mensen met de juiste inzet, instelling en persoonlijkheid. Kortom: mensen die in het team en de dynamische evenementenbranche passen. En dan moet je pas echt van goede huize komen 😉 Durf jij het avontuur aan? Lees dan snel verder!
Zo werkt het
We gaan het marketingteam uitbreiden met meerdere toppers die verschillende rollen gaan vervullen. Hieronder zie je alle rollen die wij vervuld willen hebben. Kies de rollen die bij jouw skills en interesses passen en laat ons weten waarom deze combinatie van rollen de perfecte baan voor jou vormt. Maar niet voordat we eerst wat over onszelf hebben verteld natuurlijk!
Werken aan de meest uiteenlopende beurzen
En Studiekeuzelab natuurlijk ✌️
Met veel passie organiseert OGZ al meer dan 25 jaar de grootste en gaafste vak- en studiekeuzebeurzen uit de Benelux. In de meest uiteenlopende sectoren brengen we vraag (exposant) en aanbod (bezoeker) samen. Matchmakers kun je ons ook wel noemen. 🎯
Op onze podia hebben we al heel wat groten der aarde mogen ontvangen: van Colette van Eerd (commercieel directeur Jumbo) tot Jan Smeets (directeur Pinkpop) en van Marc Lammers (oud-hockey bondscoach) tot Huub Vermeulen (toen CEO van bol.com).
Ook presenteren de meest toonaangevende bedrijven in hun branche zich op onze beurzen: van PostNL tot bol.com en van Lightyear tot Tableau. Daarnaast zijn we marktleider in studiekeuze met onze 5 onderwijsbeurzen én met het online platform Studiekeuzelab. En ja, daar zijn we eigenlijk allemaal best wel trots op!
In 2022 staan er weer 11 producties gepland, en wat hebben we er veel zin in om weer een ouderwets beursseizoen te kunnen draaien! Draai jij mee? 🙌🏻
Bekijk dan snel welke rollen jij kunt vervullen in ons marketingteam. En je weet het - het is jouw feestje! Stuur je cv, de rollen die voor jou samen een droombaan vormen en waarom dit voor jou (en voor ons) de perfecte combi is, naar han@ogz.nl! Heb je nu al vragen? Bel dan gerust naar 040 - 280 84 00.
SEO
Jij zorgt ervoor dat zoekmachines niet om ons heen kunnen. Op naar positie #1 met jouw SEO-skills. Google & Bing, E-A-T your heart out!
E-mailmarketing
Jij beheert onze klantdatabase en laat de open- en conversie-rates van onze e-mailcampagnes exploderen door middel van een strakke planning en een boodschap die zowel tekstueel als visueel on point is.
Copywriting
Schrijven is zeg maar echt jouw ding. Bij elke doelgroep en op elk kanaal weet jij de juiste snaar te raken met jouw geschreven content.
SEA
Jij ergert je aan mensen die het na al die tijd nog steeds over 'Google AdWords' hebben. Google Ads kent geen geheimen voor je. Je creeërt en optimaliseert campagnes met je technische en analytische skills.
Contentcreatie
Met jouw creatieve skills weet jij onze doelgroepen in beweging te brengen, of het nu met een pakkende video, een vlijmscherp interview of een actuele blog is.
Social Media
LinkedIn, Instagram, Facebook, Snapchat of zelfs TikTok? Jij weet op welke kanalen onze doelgroepen te vinden zijn en hoe je zowel organisch als via advertising impact maakt.
Websiteoptimalisatie
CRO en UX/UI zijn bekende termen voor jou. Jij zorgt dat onze websites altijd up-to-date zijn en ziet nu al kansen om deze en onze andere sites te verbeteren en de conversie te verhogen.
My team is better than yours 🏆
Ralf, Joris, Birgit, Elles en Inge kunnen niet wachten om versterking te verwelkomen! Joris zoekt een nieuwe pingpong- en dartbuddy, Birgit wisselt graag wat meer recepten én Formule 1-kennis uit, Elles hoopt op wat handige verbouwtips en Inge wil wel eens andere 'grappen' horen dan die van Ralf. En dat geldt wellicht andersom ook.
Samen werken we keihard om onze beurzen en Studiekeuzelab zo goed mogelijk op de kaart te zetten - via zowel offline als online kanalen. Ieder heeft zijn eigen interesses en skills - of doet ten minste zijn best. We zijn allemaal in staat om taken zelfstandig op te pakken, maar zoeken toch met enige regelmaat onze inspirerende vergaderruimte op. We overleggen en werken veel onderling samen, maar ook met Account Managers van de afdelingen E-commerce en Onderwijs en soms met onze Facilitaire afdeling.
Als er uitdagingen liggen waar een externe partij waarschijnlijk een veel betere oplossing voor heeft, dan is er altijd ruimte om te sparren met een creatief, (online) marketing- of onderzoeksbureau. En da's ook wel eens lekker hoor!
Waar wij blij van worden 🤩
Jij toch zeker ook?
Onze beurzen natuurlijk! Er maandenlang keihard naartoe werken en dan op het moment suprême met z'n allen alles in goede banen leiden, daar doen we het voor! En stiekem ook een beetje voor de borrels en etentjes die daarbij horen.
De dynamiek van de evenementenbranche. Want zeg nou zelf, als alles keer op keer hetzelfde en voorspelbaar is, dan wordt het toch ontzettend saai!?
Mensen met een mening. Een goede discussie gaan we niet uit de weg: alles om onze producties en klanttevredenheid te blijven verbeteren.
Lekker Brabants, lekker informeel en lekker plat. Zowel qua organisatiestructuur als - helaas - onze humor.
Superlike?! ⭐
Word jij net als ons gelukkig van wat je hier hebt gelezen? Dan zou jij wel 's the one for us kunnen zijn!
Word niet the one that got away: stuur direct je cv, je favoriete rollen en een kleine toelichting naar han@ogz.nl.
Eerst nog wat vragen? Vooruit dan, we staan voor je klaar om ze beantwoorden via 040 - 280 84 00.
Hopelijk tot snel!